Talent in Motion zet beweging in logo en huisstijl

06/04/2016

Talent in Motion zet beweging in logo en huisstijl

Talent in Motion is al een tijdje stevig aan het bewegen. We groeien sterk en we voelden dat we in een nieuwe fase van ons bestaan waren beland.

Tijd om dat ook naar buiten toe te laten zien en dus kozen we voor een volledige make-over: logo, huisstijl en website.

In het nieuwe logo staat het talent centraal. Het logo symboliseert een sterke basis van waaruit wij de talenten die we aantrekken in beweging zetten. Ze worden uitgestuurd naar de plek die bij hen past. Zo ontwikkelen zij én de klanten zich verder en zorgen we voor een positieve beweging op verschillende vlakken. De blauwe kleur staat voor betrouwbaarheid, integriteit en deskundigheid. Het straalt rust uit en het is net die combinatie die we willen uitdragen naar onze werknemers, klanten en kandidaten.

7 specialisaties

Groei vraagt een doorgedreven specialisatie in de business. Vanaf nu zitten er onder Talent in Motion zeven specialisaties met voor elke tak eigen verantwoordelijken en specialisten in dat segment.

Elke specialisatie kreeg een eigen accentkleur die wordt verwerkt in de huisstijlelementen.

Een bijzondere specialisatie is Talent in Motion Healthcare. Dit is nl. de nieuwe naam van het vroegere Care in Motion. Deze divisie zorgt voor Project Sourcing van verpleegkundigen en ondersteunde klanten op leidinggevend niveau. Nu we ons als Talent in Motion Healthcare in de markt zetten, zullen we daarnaast ook Executive/Direct search en Interim Management aan de gezondheidssector aanbieden.